Jeśli chcesz złożyć reklamację, wyślij wiadomość e-mail na adres biuro@terrior.pl. W wiadomości podaj swoje dane kontaktowe, numer zamówienia oraz opisz dokładnie problem, który napotkałeś.
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie:
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub braków. Przed odebraniem Towaru należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu. Opis uszkodzeń powinien zostać zamieszczony w protokole szkody i zawierać podpis osoby działającej w imieniu kuriera pod rygorem utraty prawa do zgłoszenia reklamacji. Przyjęcie Towaru przez Klienta jest równoznaczne z brakiem zastrzeżeń do Towaru.
Reklamację możesz złożyć w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
Standardowo rozpatrujemy reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia. W przypadku skomplikowanych spraw, może to potrwać nieco dłużej, ale poinformujemy Cię o statusie reklamacji na bieżąco.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, zaproponujemy Ci jeden z poniższych rozwiązań:
Tak, za każdym razem prosimy o zwrot wadliwego produktu.
Koszty związane z odesłaniem reklamowanych artykułów Sprzedający zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej wszelkie koszty pokrywa Klient. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Klienta za pobraniem.
Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, poinformujemy Cię o przyczynach takiej decyzji oraz o możliwych dalszych krokach. Będziesz miał prawo do odwołania się od naszej decyzji lub skorzystania z mediacji.
Tak, możesz skontaktować się z nami telefonicznie w sprawie reklamacji pod numerem 539 940 002. Nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-18.
Po złożeniu reklamacji, otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia oraz na ten sam email wysyłać będziemy informacje o przebiegu procesu reklamacyjnego.
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania wina. Wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji i odeślesz na swój koszt wino przed upływem tego terminu. Jednakże zwrot pieniędzy możliwy jest tylko przy nienaruszonych butelkach i banderolach. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę. Reklamowany towar należy wysyłać na adres: 02-981 Warszawa , ul. Zawodzie 23
W przypadku zakupu termin 14 dni liczy się od dnia, w którym otrzymasz wino.
Nie, akceptują regulamin sklepu zaakceptowałeś warunki zwrotów w tym termin w jakim możesz zwrócić wino.
Masz prawo zwrócić wino tylko wtedy, gdy nie było używane i jest w takim stanie, w jakim mógłbyś je obejrzeć w sklepie. Jeśli wino jest uszkodzone z Twojej winy (np. otworzyłeś butelkę, zdarłeś etykietę lub wino zostało uszkodzone przez wadliwe zapakowanie paczki, w której je nadałeś), zostaniesz obciążony kosztami.
Koszty zwrotu tzn. przesyłki, transportu ponosi klient.
Tak, zwrot może być odrzucony w przypadkach określonych prawem.