Regulamin Karty Podarunkowej Terroir
1.1. Karty mają formę numeryczno-literowego kodu, będącego elektronicznym nośnikiem Wartości Karty, podanego na dokumencie zapisanym w formacie PDF będącym graficznym przedstawieniem Karty.
2.1. Kartę można zakupić za pośrednictwem Witryny, zgodnie z Regulaminem Witryny www.terroir.pl. W celu zakupu Karty, Klient musi postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi na Witrynie: a) Wybrać Wartość Karty, b) Wybrać sposób dostarczenia Karty (na adres e-mail Klienta lub na adres e-mail Klienta i Użytkownika). Jeżeli Karta ma być dostarczona przez Wystawcę na adres e-mail Użytkownika, należy również wskazać datę dostarczenia Karty. Klient może także napisać zindywidualizowaną wiadomość tekstową dla Użytkownika, wskazany przez Klienta Użytkownik musi być osobą pełnoletnią, c) Dodać Kartę do koszyka oraz opłacić zamówienie obejmujące Kartę.
3.1. Warunkiem przesłania Karty Klientowi lub Użytkownikowi jest zasilenie jej przez Klienta kwotą Wartości Karty, co następuje z chwilą opłacenia przez Klienta zamówienia obejmującego Kartę.
4.1. Po opłaceniu zamówienia Klient otrzyma od Wystawcy wiadomość e-mail zawierającą link do pobrania Karty w postaci dokumentu PDF, na którym umieszczony jest unikatowy, numeryczno-literowy kod będący elektronicznym nośnikiem Wartości Karty (Kod). Karta może zostać samodzielnie przekazana Użytkownikowi przez Klienta.
4.2. Jeżeli przy zamawianiu Karty Klient wybrał opcję dostarczenia Karty do odbiorcy określonego dnia, automatycznie, w dacie wskazanej przez Klienta, wiadomość e-mail zawierająca link do Karty w formie dokumentu PDF zostanie wysłana przez Wystawcę do odbiorcy na wskazany przez Klienta adres e-mail, pod warunkiem, że do tej daty Klient opłacił zamówienie obejmujące Kartę.
5.1. Karta Podarunkowa służy wyłącznie do realizacji Transakcji i jest ważna, tj. podlega wymianie na towary lub usługi oferowane przez Wystawcę, w okresie 6 miesięcy.
5.2. Wykorzystanie Karty następuje poprzez wpisanie przez Użytkownika, przy składaniu zamówienia za pośrednictwem Witryny, Kodu podanego na Karcie w miejscu oznaczonym jako „KOD RABATOWY” oraz kliknięciu przycisku „ZATWIERDŹ KOD”. Wartość zamówienia znajdującego się w koszyku zostanie obniżona o Wartość Karty. Jeżeli Wartość Karty jest większa lub równa łącznej wartości zamówienia, całość zamówienia zostaje opłacona przy wykorzystaniu środków zapisanych na Karcie.
5.3. Karta może być wykorzystana tylko raz. Użytkownikowi nie przysługuje prawo otrzymania zwrotu różnicy pomiędzy Wartością Karty a wartością zamówienia opłaconego przy wykorzystaniu Karty. Jeżeli wartość zamówienia jest niższa niż Wartość Karty, niewykorzystane środki pieniężne zapisane na Karcie przepadają.
5.4. W przypadku, gdy łączna wartość zamówienia jest wyższa niż Wartość Karty, Transakcja będzie mogła być zrealizowana pod warunkiem zapłaty przez Użytkownika różnicy pomiędzy łączną wartością zamówienia a Wartością Karty.
5.5. Przy jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jedną Kartę. Wykorzystanie Karty przy danym zamówieniu wyklucza możliwość wykorzystania przy tym samym zamówieniu innych kodów rabatowych czy innego rodzaju kodów uprawniających do pokrywania wartości zakupu towarów lub usług nabywanych od Wystawcy.
6.1. Wystawca nie odpowiada za skutki braku możliwości realizacji Karty wynikające z okoliczności, za które nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności dotyczące upływu terminu ważności Karty, czy zbyt małej Wartości Karty w stosunku do cen towarów lub usług oferowanych przez Wystawcę.
6.2. Wystawca nie jest stroną stosunku prawnego łączącego Klienta z Użytkownikiem.
6.3. Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy Klienta przy kreowaniu Karty skutkujące jej dostarczeniem niewłaściwej osobie (np. błędnie podany adres e-mail Użytkownika lub Klienta).
6.4. Realizacja Karty przez Użytkownika stanowi ważną Transakcję nawet wówczas, gdy wejdzie on w posiadanie Karty lub zapisanego na niej Kodu w sposób nieuprawniony, chyba że Karta, pomimo zgłoszenia zablokowania, nie zostanie wcześniej zablokowana przez Wystawcę.
6.5. Klient lub Użytkownik uprawnieni są do zablokowania Karty. Klient lub Użytkownik może zablokować Kartę do czasu jej wykorzystania, za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: biuro@terroir.pl. Warunkiem niezbędnym do zablokowania Karty jest podanie zapisanego na Karcie Kodu. Blokada Karty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu roboczym. Wystawca nie odpowiada za Transakcje dokonane przy wykorzystaniu Kodu przed dokonaniem zgłoszenia zablokowania Karty.
6.6. Wystawca nie przyjmuje zwrotów Kart i nie dokonuje wypłat kwot stanowiących Wartość Karty. 6.7. Wystawca nie przewiduje wymiany Karty na środki pieniężne ani inny środek płatniczy, a Wartość Karty nie podlega oprocentowaniu.
Reklamacje:
7.1. Reklamacje dotyczące Kart należy składać za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: biuro@terroir.pl. Reklamacja powinna zawierać dane osoby zgłaszającej reklamację oraz szczegółowy opis przyczyn reklamacji.
7.2. Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
III. Postanowienia końcowe