Tu znajdziesz wszystkie informacje na temat realizacji i składania zamówień.

Czy Klient musi zapoznać się z Regulaminem przed złożeniem zamówienia?

Tak, przed złożeniem zamówienia na produkt dostępny w Witrynie, Klient jest zobowiązany uważnie zapoznać się z treścią Regulaminu.

Co oznacza potwierdzenie zamówienia przez Klienta?

Potwierdzenie zamówienia w Witrynie oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu, zaakceptował jego postanowienia oraz zezwala na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

Czy usługa składania zamówień w witrynie jest płatna?

Nie, świadczenie przez Operatora usług drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientom składania zamówień na produkty dostępne w Witrynie jest nieodpłatne.

Jak długo trwa świadczenie usługi składania zamówień?

Usługa składania zamówień ma charakter jednorazowy i kończy się bezpośrednio po zrealizowaniu zamówienia przez Operatora.

Kiedy można składać zamówienia na produkty dostępne w witrynie?

Zamówienia można składać całą dobę przez 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych i konserwacyjnych.

Kiedy realizowane są zamówienia złożone w dni wolne od pracy?

Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym licząc od dnia, w którym zamówienie zostało złożone.

Gdzie zawierane i realizowane są umowy sprzedaży?

Wszystkie umowy sprzedaży zawierane na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem witryny są zawierane i realizowane w punkcie sprzedaży należącym do Sprzedawcy.

Jak wygląda proces składania zamówienia przez witrynę?

Klient przegląda zawartość witryny, wybiera produkt, akceptuje jego cenę i dodaje go do formularza zamówienia dostępnego w zakładce „Koszyk” poprzez wciśnięcie przycisku „Dodaj do koszyka”.

Co należy zrobić po dodaniu produktu do koszyka?

Po dodaniu produktu do koszyka, Klient musi zaakceptować produkty w formularzu zamówienia, określić ich liczbę, wybrać formę płatności i sposób dostawy, a następnie zaakceptować łączną cenę wszystkich produktów. Następnie może złożyć zamówienie poprzez wciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie” i podanie swoich danych niezbędnych do dostarczenia produktu.

Co oznacza potwierdzenie zamówienia przez Klienta w kontekście odbioru towaru?

Potwierdzenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z oświadczeniem, że Klient bierze na siebie odpowiedzialność za odbiór zakupionego towaru osobiście będąc osobą pełnoletnią i trzeźwą bądź przez inną osobę trzeźwą i pełnoletnią.

Jakie dane są wymagane w formularzu zamówienia?

W formularzu zamówienia należy podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej Klienta, a także dane adresowe odbiorcy zamówienia.

Jakie informacje otrzyma Klient po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma za pośrednictwem poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia, paragon bądź fakturę oraz informacje o przewidywanym czasie dostawy.

Co jest podstawowym warunkiem realizacji zamówienia?

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia oraz zaakceptowanie regulaminu

Co się dzieje w przypadku niejasności dotyczących danych w formularzu zamówienia?

W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących przekazanych przez Klienta danych, Operator może wstrzymać realizację zamówienia i niezwłocznie poinformuje o tym Klienta.